BME VBK HK

Martos Radio

Köszöntő

Üdvözlünk a BME Vegyészmérnöki és Biomérnök Kar Hallgatói Képviseletének blogján! Az oldalon híreket találhatsz az Egyetemről, a Karról és a Hallgatói Képviseletről. Valamint megtalálhatóak a vegyeszhk.hu hírei és a kari rendezvényeken készült fotók is.

Hasznos oldalak

kepekMartos Radio Martos Csocso Martos Radio Blog szmotyi.hu BME Kornyesz

 

Események/Kapcsolat

HK Iroda: Martos Flóra Kollégium, 1111. Budapest Stoczek József u. 5-7. I.em. 141. Tel/Fax:06-1-463-3779 Honlap:www.vegyeszhk.hu Levelezőlisták:Feliratkozás Képviselők:Megtekintés

VBK HK a közösségi oldalakon

VBK HK on FacebookVBK HK on Twitter

Címkék

ajándékbolt (1) állam (1) állás (5) állásbörze (9) AP (13) arspresso (17) Ars Presso (9) árvíz (1) ballagás (8) befizetés (1) beköltözés (2) beléptető (1) beruházások (2) beszámoló (1) beszéd (1) biomérnök (2) blog (2) Bográcskör (1) bogrács kör (1) borozó (1) börze (3) buli (79) campus (2) ch (2) Címkék (2) cipősdoboz (1) dékáni tanács (3) demján (5) demonstráció (22) demonstrátor (1) diplomamunka (2) doktori iskola (1) ebme (6) efott (3) egyetem (368) ehk (16) előadás (2) eltűnt (1) EN (1) erasmus (8) érdekesség (3) eredmény (17) esd (1) esélyegyenlőség (1) étrend (1) évkönyv (1) ezk (2) FEB (2) felező (5) fellebbezés (9) fellebezés (1) felújítás (12) fesztivál (1) foci (2) fórum (18) ftv (61) fun (6) GAEV (1) gólya (39) gólyatábor (5) gólyatanács (1) gólya bál (13) Grofcsik (2) gyűrű (1) gyűrűavató (3) gyűrűrendelés (1) habár (1) hajó (3) halasztott vizsga (1) hallgatói kezdeményezés (2) hallgatói véleményezés (1) határidő (102) hírek (895) hk (85) hkt (2) höok (35) iaeste (1) időpont (1) időpontok (71) index (1) innováció (1) internship (1) iroda (1) jegesest (8) jelentkezés (3) jótékonykodás (1) karest (3) kari bme (15) kari tanács (1) kávézó (1) KBME (1) kémlelő (5) kémszám tábor (1) képek (52) képviselők (1) Képzés (1) kérdőív (3) kérvény (1) kérvények (1) kiállítás (1) kiáltvány (1) kifizetés (2) kitüntetés (1) KKPV (4) koli (110) kolimentor (2) költözés (3) költségcsökkentés (5) költségtérítés (4) koncert (1) kondi (2) konferencia (7) könyv (2) könyvtár (1) köpeny (1) körexpo (1) körexpó (1) középiskola (1) középiskolások (1) köztársasági ösztöndíj (1) közvélemény (30) kth (3) Külföld (1) külföld (14) külügyi börze (1) kutatóegyetem (1) kvíz (9) kvízest (6) levél (1) maradvány keret (3) martos (65) martos csocso (53) martos rádió (9) média (1) mentor (16) mentor kör (2) Mester (5) Mestertábor (2) mestertábor (2) mikulás (3) mikulás kupa (2) miszisz (1) mrk (1) msc (10) MSc (5) mta (1) MŰHAL (1) műhely (3) MŰHELY (1) munka (2) Neptun (1) neptun (5) net (5) nyár (1) nyári egyetem (1) nyelvtanulás (1) nyeremény (7) nyílt nap (1) Odooproject (1) OHV (13) ohv (4) oktatás (56) omikk (14) OMIKK (2) önkéntes (1) önkéntesség (1) önkéntes nap (3) ösztöndíj (76) OTDK (1) pályakezdés (2) pályázat (213) petíció (1) PhD (1) phd (2) plazma (5) program ajánló (274) rádió (3) réffy kupa (3) reklám (2) represso (5) Sakk (1) sakk kör (4) SE (1) segítség (3) shows sonka (8) sör (1) sörváltó (1) sport (90) státusz (1) Stúdió (1) studió (1) szabályzat (2) szakdolgozat (1) szakirány (1) szakmai gyakorlat (5) szakmai nap (1) szasz (3) szavazás (13) szilveszter (1) szkéné (11) SZKT (1) szmsz (2) szobabeosztás (7) szobajelentkezés (2) szoctám (51) tábor (3) tagtoborzás (4) tánc (3) tankönyv (1) tanterv (1) tartozás (1) terem (1) teremigénylés (4) terem igénylés (4) testnevelés (2) tisztújítás (23) tisztújítása (1) tjsz (1) továbbképzés (1) tür (1) túrázás (1) tutor (3) tűz (1) TVK (1) TVSZ (1) tvsz (1) újságírás (1) ülés (1) ünnepség (1) utánpótlás (10) utazás (3) várólista (4) vbk (4) vegyésznapok (35) vegykonyha (2) vénusz kupa (1) verseny (43) videó (25) vonat (1) záróvizsga (2) zene (8) zöld (1) Zöld diploma (1) Címkefelhő

Tisztújító szavazás jelöltek - Traxler Balázs

2013.04.20. 17:39 Örkényi Róbert

Traxler.JPGSziasztok!
Traxler Balázs „Traxli” harmadéves gyógyszeripari szakirányos vegyészmérnök hallgató vagyok, nektek köszönhetően 1 éve a Hallgatói Képviselet tagja. Ezúton is szeretném megköszönni a bizalmatokat, amit tavaly kaptam tőletek.

Az elmúlt egy évben rengeteget tanultam és gazdagodtam mind emberi, mint szakmai téren. A májusi alakuló ülés után tagja lettem a Szociális valamint a PR Bizottságnak, ill. engem választottak meg a képviselet Kommunikációs felelősének is. Nagy örömömre, addigi munkám elismeréseként, novembertől a Kollégiumi Bizottság tagjaként is tevékenykedhettem.

Harmadik éve vagyok tagja a Martos Stúdió csapatának, közel egy évig én töltöttem be az alelnök szerepét. Az elmúlt években próbáltam minden kari rendezvényen aktívan tevékenykedni, így jelen lehettem szervezőként a Vegyésznapokon (2011,2012,2013), a Show’s Sonkán (2011), a Gólyatáborban (2011,2012), a Felező Bálon (2011), a Réffy-kupán (2012). Ezek mellett a kezdetek óta jelen voltam a karestek ill. bulik szervezésénél (Reflux, RePresso)ill. aktívan tevékenykedek a most újraindult Ars Pressóban is. Legnagyobb sikereim között könyvelhetem el több rendezvény főszervezését is: Show’s Sonka (2012,2013), Gólyabál (2012).

A kari közösségi életben való szerepvállalásom mellett, így is jut idő a tanulásra is, tanulmányaimmal rendesen haladok, a Szerves Kémia és Technológia Tanszéken TDK-zom. Terveim alapján a mintatanterv szerint következő félévben befejezem a Bsc képzést, majd szeretném itt folytatni az Msc keretein belül.

Kommunikációs felelősként én feleltem a kollégiumban elhelyezetett hirdetői felületekért, ill. ígéretemhez hűen a Martos Rádióban heti rendszerességgel számoltunk be a képviselet munkájáról, ill. vendégként szerepeltek a képviselet tagjai is, akiket így ti is jobban megismerhettetek, még kérdezhettetek is tőlük. A műsor népszerűségén felindulva ebben a félévben a rádió blogján tettem közzé hetente az információkat.
A Szociális Bizottság tagjaként sokatokkal találkozhattam a nyári kollégiumi fellebbezés, ill. a két félév eleji szoctámbírálási időszakban, valamint ötleteimmel hozzájárultam a mostani rendszer felülvizsgálatához.
A PR Bizottság tagjaként több céget kerestem meg, hogy a rendezvényeinkhez minél több támogatást szerezzünk, azokat minél színvonalasabbá tegyük.
A Kollégiumi Bizottság tagjaként többször vettem részt szobaellenőrzéseken, az én feladatom volt az éjszakai őrjáratok megszervezése. Részt vettem a tavaszi kollégiumi férőhelyosztásban, ill. a tavaszi félév elején szintgyűlést is tartottam. A 441 leltárát is én végeztem, valamint a portán található táblát is én készíttetettem el.
Az idei év folyamán még a maradványkeret kiosztása kapcsán találkozhattatok a nevemmel.

Szavazóimnak szeretném megköszönni a tavalyi bizalmat, remélem munkámmal rászolgáltam. Ismételten szeretném támogatásotokat kérni a megkezdett munka folytatásához, a bizottságokban való komolyabb és már tapasztaltabb szerepvállaláshoz.
Köszönettel: Traxler Balázs (Traxli)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeszhk.blog.hu/api/trackback/id/tr945236539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása