BME VBK HK

Martos Radio

Köszöntő

Üdvözlünk a BME Vegyészmérnöki és Biomérnök Kar Hallgatói Képviseletének blogján! Az oldalon híreket találhatsz az Egyetemről, a Karról és a Hallgatói Képviseletről. Valamint megtalálhatóak a vegyeszhk.hu hírei és a kari rendezvényeken készült fotók is.

Hasznos oldalak

kepekMartos Radio Martos Csocso Martos Radio Blog szmotyi.hu BME Kornyesz

 

Események/Kapcsolat

HK Iroda: Martos Flóra Kollégium, 1111. Budapest Stoczek József u. 5-7. I.em. 141. Tel/Fax:06-1-463-3779 Honlap:www.vegyeszhk.hu Levelezőlisták:Feliratkozás Képviselők:Megtekintés

VBK HK a közösségi oldalakon

VBK HK on FacebookVBK HK on Twitter

Címkék

ajándékbolt (1) állam (1) állás (5) állásbörze (9) AP (13) arspresso (17) Ars Presso (9) árvíz (1) ballagás (8) befizetés (1) beköltözés (2) beléptető (1) beruházások (2) beszámoló (1) beszéd (1) biomérnök (2) blog (2) Bográcskör (1) bogrács kör (1) borozó (1) börze (3) buli (79) campus (2) ch (2) Címkék (2) cipősdoboz (1) dékáni tanács (3) demján (5) demonstráció (22) demonstrátor (1) diplomamunka (2) doktori iskola (1) ebme (6) efott (3) egyetem (368) ehk (16) előadás (2) eltűnt (1) EN (1) erasmus (8) érdekesség (3) eredmény (17) esd (1) esélyegyenlőség (1) étrend (1) évkönyv (1) ezk (2) FEB (2) felező (5) fellebbezés (9) fellebezés (1) felújítás (12) fesztivál (1) foci (2) fórum (18) ftv (61) fun (6) GAEV (1) gólya (39) gólyatábor (5) gólyatanács (1) gólya bál (13) Grofcsik (2) gyűrű (1) gyűrűavató (3) gyűrűrendelés (1) habár (1) hajó (3) halasztott vizsga (1) hallgatói kezdeményezés (2) hallgatói véleményezés (1) határidő (102) hírek (895) hk (85) hkt (2) höok (35) iaeste (1) időpont (1) időpontok (71) index (1) innováció (1) internship (1) iroda (1) jegesest (8) jelentkezés (3) jótékonykodás (1) karest (3) kari bme (15) kari tanács (1) kávézó (1) KBME (1) kémlelő (5) kémszám tábor (1) képek (52) képviselők (1) Képzés (1) kérdőív (3) kérvény (1) kérvények (1) kiállítás (1) kiáltvány (1) kifizetés (2) kitüntetés (1) KKPV (4) koli (110) kolimentor (2) költözés (3) költségcsökkentés (5) költségtérítés (4) koncert (1) kondi (2) konferencia (7) könyv (2) könyvtár (1) köpeny (1) körexpó (1) körexpo (1) középiskola (1) középiskolások (1) köztársasági ösztöndíj (1) közvélemény (30) kth (3) Külföld (1) külföld (14) külügyi börze (1) kutatóegyetem (1) kvíz (9) kvízest (6) levél (1) maradvány keret (3) martos (65) martos csocso (53) martos rádió (9) média (1) mentor (16) mentor kör (2) Mester (5) Mestertábor (2) mestertábor (2) mikulás (3) mikulás kupa (2) miszisz (1) mrk (1) msc (10) MSc (5) mta (1) MŰHAL (1) MŰHELY (1) műhely (3) munka (2) Neptun (1) neptun (5) net (5) nyár (1) nyári egyetem (1) nyelvtanulás (1) nyeremény (7) nyílt nap (1) Odooproject (1) OHV (13) ohv (4) oktatás (56) omikk (14) OMIKK (2) önkéntes (1) önkéntesség (1) önkéntes nap (3) ösztöndíj (76) OTDK (1) pályakezdés (2) pályázat (213) petíció (1) phd (2) PhD (1) plazma (5) program ajánló (274) rádió (3) réffy kupa (3) reklám (2) represso (5) Sakk (1) sakk kör (4) SE (1) segítség (3) shows sonka (8) sör (1) sörváltó (1) sport (90) státusz (1) Stúdió (1) studió (1) szabályzat (2) szakdolgozat (1) szakirány (1) szakmai gyakorlat (5) szakmai nap (1) szasz (3) szavazás (13) szilveszter (1) szkéné (11) SZKT (1) szmsz (2) szobabeosztás (7) szobajelentkezés (2) szoctám (51) tábor (3) tagtoborzás (4) tánc (3) tankönyv (1) tanterv (1) tartozás (1) terem (1) teremigénylés (4) terem igénylés (4) testnevelés (2) tisztújítás (23) tisztújítása (1) tjsz (1) továbbképzés (1) tür (1) túrázás (1) tutor (3) tűz (1) TVK (1) TVSZ (1) tvsz (1) újságírás (1) ülés (1) ünnepség (1) utánpótlás (10) utazás (3) várólista (4) vbk (4) vegyésznapok (35) vegykonyha (2) vénusz kupa (1) verseny (43) videó (25) vonat (1) záróvizsga (2) zene (8) zöld (1) Zöld diploma (1) Címkefelhő

Tisztújító szavazás jelöltek - Hadár Gergő Pál

2013.04.20. 17:38 Örkényi Róbert

Hadár Gergő.jpg

Sziasztok!

Hadár Gergő vagyok és immáron harmadik éve bolyongok a vegyészmérnök hallgatók labirintusában, a BSc diploma fénye által vezérelve. Először a Mentor Kör jóvoltából ismerhettetek meg, mint a 2011-es évfolyam egyik tankörvezetője. Jegyzeteimmel, tanácsaimmal próbáltam segíteni hallgatótársaimon. Kevesen tudják, hogy én hoztam létre a Martos Flóra Kollégium csoportot is, ami azóta kb. 460 taggal a koli információs hálózataként működik. Majd a későbbiekben büszkén mondhattam magam a Karunkon működő Hallgatói Képviselet tagjának. Azóta eltelt egy kerek év, és ismét támogatásotokat kérem! A következőkben röviden összefoglalom elmúlt éves munkáimat.

Friss képviselőként a betanulás volt a legfontosabb feladatom, elsajátítottam a Karunkon működő szabályzatokat, utasításokat. Rendszeresen zárthelyi formában a mai napig számon kérik tőlünk ezeket. Képviselőtársaim megszavazták számomra a bizalmat, így én lettem karunk Sportreferense. Ki ne hallott volna a BME Sportközpontról. Hallgatói Sportbizottság tagjaként mi koordináltuk és segítettünk kiépíteni a jelenleg is működő rendszert, mi végeztük a terem és időbeosztásokat, kérdőívezéseket (jelenleg: BME Sportfelmérés) és támogatásokat ítéltünk oda MAFC csapatainknak. Ezen felül előadásokat tartottam a megújult lehetőségekről, illetve jelenleg is jó kapcsolatot ápolok a Testnevelés Központtal. Sportreferensi munkámként a Kondi Kör felpörgetésén is dolgozom, mely egy új teremmel bővült és jelenleg is folyik a termek felújítása (új belépő & információs rendszer: http://kondi.martos.bme.hu/, tükrözés, szőnyeg, gépek, nyílászárók, világítótestek beszerzése)

Rendezvényszervezői munkámmal igyekeztem karunk közösségi életét fellendíteni, sokszínűségét fenntartani. Kiemelném a Műegyetemi Jeges Estet melynek egyedüli főszervezője voltam, és amely most először lett megrendezve úgy, hogy mind a 8 kar részt vett rajta a Városligeti Műjégpályán.  E mellett BME vs. BCE (Corvinus) kötélhúzást Szabadság hídon, Réffy-kupát Bogdánnfy úti sporttelepen, Ars Presso bulikat Csocsóban és Vegyésznapokat szerveztem továbbá annak kamaraerdei Sportnapját főszerveztem.

A Kollégiumi bizottság tagjaként segédkeztem a beköltözésnél, szobaellenőrzéseken vettem részt, őrjáratoztunk (csendrendelet betarttatása és káosz felszámolása) és sok plakátot készítettem.  Ezeken felül én kezeltem azt a bizonyos excel-t amely révén mindenkit felvettünk kollégiumi férőhelyre, illetve én vittem a várólistát ami sokaknak okozott örömet. Végül, amit még megemlítenék, hogy előadásokat tartottam a kollégiumi szabályzatokról, működési elvekről, üzemeltetés felépítéséről Mentorképzés és Gólyatanács kereteiben.

A Szociális Bizottság tagjaként kollégiumi fellebbezéseket illetve rendszeres szociális támogatás pályázatokat bíráltam. Végül, de nem utolsó sorban a PR Bizottságban dolgoztam, a kari rendezvényekre gyűjtöttünk támogatásokat, melyek következményeképp azok színvonala tovább emelkedett. Továbbá én kezelem a HK facebook oldalát, és segítek titeket jól informálni.

Összefoglalva: Újoncként egy becsületes és lelkiismeretes társaságba kerültem. Idővel egy nagyon összetartó, ütőképes csapat részese lettem. Ezt bizonyítja az a sok tény miszerint mindenkit felvettünk kollégiumba, emelkedett a szociális támogatás összege, Kari BME és Erasmus pályázatok köre, eredményessége, OHV kitöltöttség nőtt stb. Szeretném folytatni feladataimat illetve befejezni projectjeimet ebben az ütőképes csapatban.

Üdvözlettel:
Gergő

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeszhk.blog.hu/api/trackback/id/tr535236475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása